„Tojota prijus“, jedan od omiljenih hibridnih automobila džetsetera i zaštitnika životne sredine, dobio je svog naslednika u „auris hibridu“, koji je predstavljen i u Srbiji. Baziran na hedžbeku novi „zeleni“ pulen japanskog proizvođača poput „prijusa“ koristi i benzinski i električni motor i prvi je „Tojotin“ hibrid koji se sklapa u fabrikama u Evropi.U odnosu na bazični „auris“ gotovo da nema većih promena u spoljašnjem izgledu automobila. Razlika je u tome što hibrid ima LED dnevna svetla i aerodinamičniji prednji branik. S druge strane, pogonski sklop je preuzet od „prijusa“ koji je proslavio „Tojotine“ hibride.
„Tojota prijus“, jedan od omiljenih hibridnih automobila džetsetera i zaštitnika životne sredine, dobio je svog naslednika u „auris hibridu“, koji je predstavljen i u Srbiji.
Baziran na hedžbeku novi „zeleni“ pulen japanskog proizvođača poput „prijusa“ koristi i benzinski i električni motor i prvi je „Tojotin“ hibrid koji se sklapa u fabrikama u Evropi.
U odnosu na bazični „auris“ gotovo da nema većih promena u spoljašnjem izgledu automobila. Razlika je u tome što hibrid ima LED dnevna svetla i aerodinamičniji prednji branik. S druge strane, pogonski sklop je preuzet od „prijusa“ koji je proslavio „Tojotine“ hibride. Uz 132 konjske snage i dodatnih 80 iz električnog motora „auris hibrid“ do 100 kilometara na sat stiže za 11,4 sekunde. Pored baterije ispod haube se nalazi 1,8-litarski motor sa četiri cilindra.